NAGRODY

2016

Glamour Glammies 2016

Oillan Balance Multilipidowy krem do twarzy otrzymał wyróżnienie przyznane przez redakcję magazynu Glamour w kategorii Najlepszy kosmetyk apteczny 2016 w ramach plebiscytu Glamour Glammies 2016.

wybor-redakcji.jpg

Hit „Mamo to Ja” 2015

Linia dermokosmetyków Oillan Med+ została nagrodzona w prestiżowym konkursie Hit „Mamo to Ja” 2015, otrzymując tytuł Najlepsze dla Dziecka w kategorii Kosmetyki!

 

Nagrodę przyznało jury w składzie:
Magda Klimkowska – redaktorka naczelna platformy parentingowej Edipresse, przewodnicząca Jury;
Paulina Krupińska - modelka i prezenterka telewizyjna;
Katarzyna Opuchlik - lekarz ginekolog;
Rodzina zastępcza będąca pod opieką Fundacji „Przyjaciółka”;
Czytelniczka „Mamo, To Ja”.

 

Zachęcam do lektury majowego wydania „Mamo to Ja”, gdzie zostali zaprezentowani wszyscy laureaci.

HIT_2015_LOGO.png

2015

Doskonałość Roku 2015

Gama kosmetyków do pielęgnacji włosów LONG4LASHES została nagrodzona prestiżowym tytułem DOSKONAŁOŚĆ ROKU 2015 magazynu Twój STYL. Doskonałość Roku „Twojego STYLU” to od lat tytuł, o który zabiegają wszystkie marki obecne na polskim rynku kosmetycznym. W tym roku nagrody przyznawane przez redakcję luksusowego magazynu dla kobiet zostały wręczone już po raz dwudziesty pierwszy. Uroczysta gala odbyła się 2 listopada w warszawskim Hotelu Sheraton.

 

Kosmetyki przeciw wypadaniu włosów Long4Lahes zwyciężyły W KATEGORII PIELĘGNACJA WŁOSÓW – KOSMETYKI POLSKIE.

 

O wyborze najlepszych kosmetyków dla kobiet zadecydowało siedem jurorek: aktorki: Magdalena Cielecka, Agnieszka Grochowska i Agnieszka Więdłocha, dr hab. n. med. Elżbieta Kowalska-Olędzka, dermatolog, Monika Olejnik, dziennikarka, Monika Krokiewicz, wydawca magazynów luksusowych Grupy Bauer oraz Joanna Lorynowicz, wiceredaktor naczelna „Twojego STYLU”.

DOSKONALOSC-roku-2015.png

BEST BEAUTY BUYS 2015 dla olejku do twarzy AA Oil Infusion2 40+

Redakcja magazynu „InStyle” wraz z zaprzyjaźnionymi ekspertami już po raz ósmy wzięła pod lupę ponad 2 tys. kosmetyków i przyrządów do pielęgnacji urody. Wszystko po to, aby wybrać te godne tytułu „Best Beauty Buys 2015”. Wśród najlepszych premier kosmetycznych tego roku znalazł się olejek do twarzy z serii AA Oil Infusion2 40+. Preparat otrzymał nagrodę w kategorii Twarz: cera normalna.

logo-BBB-2015.png

Oillan Balance laureatem BEST BEAUTY BUYS 2015

“Absolutny must have w kosmetyczce osób z cerą naczynkową lub trądzikiem różowatym” – tak o Intensywnym kremie kojąco-regenerującym Oillan Balance mówią jurorzy 8. edycji plebiscytu „Best Beuty Buys”. Jak co roku w wyborze najlepszych nowości kosmetycznych  redakcji magazynu „InStyle” pomagał sztab specjalistów, w tym dermatologów, kosmetologów i makijażystów. Intensywny krem kojąco-regenerujący otrzymał wyróżnienie w kategorii Twarz: cera z problemami.

logo-BBB-2015.png

XIX gala Qltowych Kosmetyków

25 czerwca odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród Qltowe Kosmetyki 2015 zorganizowana przez redakcję branżowego pisma „Magazyn Kosmetyki”. Statuetki Qltowego Kosmetyku i Qltowego Konceptu 2015 przyznano 43, najlepszym zdaniem jury, produktom zgłoszonym do konkursu .Wśród nich znalazła się linia kosmetyków do pielęgnacji twarzy AA Oil Infusion2 nagrodzona w kategorii Kosmetyki Polskie Nauka i Natura. Jury doceniło wyzwanie, jakim było opracowanie takiej olejkowej serii, którą jest w stanie zaakceptować skóra wrażliwa: „Eksperci od pielęgnacji skóry alergicznej i wrażliwej i tym razem dali radę (…). Doceniamy sensoryczność i przyjemność stosowania kosmetyków, a przy tym to, że marce AA udało się świetnie połączyć to, co cudowne z natury, z możliwościami, jakie daje obecnie rozwój nauki.”

qltowy+kosmetyk+2015a.jpg

Long4Lashes Kosmetykiem Wszech Czasów!

Serum przyspieszające wzrost rzęs Long4Lashes otrzymało tytuł Kosmetyku Wszech Czasów (KWC) w kategorii Odżywki do rzęs i brwi.  KWC to największy w Europie opiniotwórczy  katalog kosmetyków, tworzony przez prawie 80 tys. użytkowniczek portalu Wizaż.pl. To właśnie Wizażanki, recenzując i oceniając kosmetyki, decydują o przyznaniu nagrody. O tytuł Kosmetyku Wszech Czasów mogą ubiegać się produkty, które otrzymały co najmniej 100 recenzji oraz średnią ocen powyżej 4. Serum Long4Lashes ze 168 opiniami i średnią 4,4 okazało się bezkonkurencyjne
w swojej kategorii.

logo wizaz

2014

Oillan Mama Superproduktem Świata Kobiety 2014

Nowy Rok zaczął się dla kosmetyków Oillan Mama bardzo pomyślnie! Seria emolientów otrzymała tytułSUPERPRODUKTU ŚWIATA KOBIETY w kategorii Pielęgnacja ciała – produkty z apteki.

To już ósma edycja tego prestiżowego plebiscytu. W tym roku do konkursu zgłoszono aż 376 produktów w 7 kategoriach. O wyborze tych najlepszych zadecydowało siedmioosobowe jury, w którym zasiadły m.in.: redaktor naczelna „Świata Kobiety” – Wanda Biernacka-Conrad oraz popularne aktorki – Katarzyna Zielińska i Grażyna Wolszczak.

Statuetkasmall.jpg

Super Produkt 2014

Z przyjemnością informujemy, że linia emolientów Oillan Mama została nagrodzona prestiżowym tytułem SUPERPRODUKT „Mam Dziecko” 2014.
Dermokosmetyki zwyciężyły w kategorii kosmetyki pielęgnacyjne dla mam.


Konkurs zorganizowany przez magazyn dla rodziców „Mam Dziecko” (wydawnictwo Bauer) wyłonił już po raz dwunasty produkty najbardziej przyjazne maluchom i mamom w takich kategoriach jak kosmetyki, leki OTC i suplementy diety, artykuły spożywcze, odzież, zabawki itp.


Zwycięzców wybrało jury w składzie: Magdalena Chomicka – redaktor odpowiedzialna „Mam dziecko”, dr Barbara Gierowska-Bogusz – pediatra, dr Hanna Więcławek-Wassermann – ortopeda dziecięcy, dr Lidia Ruszkowska – dermatolog dziecięcy, dr Mariola Małecka – ginekolog i doradca laktacyjny, dr Leszek Lewandowski – ginekolog-położnik oraz Katarzyna Cichopek – aktorka i mama. 

2.jpg

Doskonałość Roku 2014 magazynu „Twój Styl”

Z wielką przyjemnością informuję, że linia AA SUN została nagrodzona prestiżowym tytułem Doskonałość Roku 2014 magazynu „Twój Styl”.
Doskonałość Roku „Twojego Stylu” to od lat tytuł, o który zabiegają wszystkie marki obecne na polskim rynku kosmetycznym. W tym roku nagrody przyznawane przez redakcję prestiżowego magazynu zostały wręczone już po raz dwudziesty! Uroczysta gala odbyła się 3 listopada w warszawskim hotelu Double Tree by Hilton. 
W zaszczytnym gronie zwycięzców znalazła się linia kosmetyków AA SUN. Preparaty o innowacyjnej formule sprayu zwyciężyły w kategorii kosmetyki ochrony słonecznej i przeciwsłonecznej.
O wyborze najlepszych kosmetyków dla kobiet zadecydowało siedem jurorek: aktorki Magdalena Cielecka, Anna Czartoryska i Agnieszka Grochowska, dr hab. n. med. Elżbieta Kowalska-Olędzka, dermatolog, Monika Olejnik, dziennikarka, Monika Krokiewicz, wydawca magazynów luksusowych Grupy Bauer oraz Joanna Lorynowicz, wiceredaktor naczelna „Twojego Stylu”.

dr2014.png

BEST BEAUTY BUYS 2014 dla Oillan Balance

Jury prestiżowego konkursu BEST BEAUTY BUYS, organizowanego już po raz siódmy przez magazyn „InStyle”, wyłoniło najlepsze kosmetyki, jakie w 2014 roku pojawiły się na polskim rynku. Jesteśmy dumni, że w gronie tegorocznych zwycięzców znalazły się aż dwa dermokosmetyki z serii Oillan Balance. Jurorzy docenili skuteczność Multi-lipidowego kremu do twarzy, który zwyciężył w kategorii „Twarz: cera sucha”. Z kolei Nawilżający krem łagodzący reaktywność spotkał się z uznaniem i wygrał w kategorii „Twarz: cera wrażliwa”.
Oillan Balance to gama preparatów do specjalistycznej pielęgnacji twarzy, przywracających równowagę fizjologiczną skóry. Seria jest dostępna wyłącznie w aptekach.

BB pop

Złoty OTIS dla ONCODERMA

Z przyjemnością informujemy, że linia dermokosmetyków ONCODERMA otrzymała Nagrodę Zaufania Złoty OTIS 2014

 

Preparaty opracowane z myślą o pielęgnacji skóry pacjentów onkologicznych zwyciężyły w kategorii „dermokosmetyki do ciała”.

 

Statuetka Złoty OTIS, wręczana w tym roku już po raz jedenasty, jest pierwszym w historii  prestiżowym wyróżnieniem przyznawanym przez konsumentów firmom kosmetycznym i farmaceutycznym za produkty najwyższej jakości, cieszące się największym zaufaniem pacjentów.

OTIS_2014.jpg

2013

SUPERPRODUKT Mam Dziecko 2013 dla OILLAN Baby

Jury konkursu Superprodukt Mam Dziecko już po raz jedenasty wyłoniło produkty najbardziej przyjazne maluchom, przyznając im tytuł SUPERPRODUKT 2013.

Przez wiele tygodni członkowie jury: Magdalena Chomicka - redaktor odpowiedzialna „Mam dziecko", dr Barbara Cierowska-Bogusz - pediatra, dr Hanna Więcławek-Wassermann - ortopeda dziecięcy, dr Lidia Ruszkowska - dermatolog dziecięcy, dr Mariola Małecka - ginekolog i doradca laktacyjny, dr Leszek Lewandowski - ginekolog-położnik oraz Joanna Moro - aktorka oraz mama Mikołaja i Jeremiego testowali i oceniali produkty, by wybrać te najlepsze.

Prestiżową statuetkę otrzymał Płyn do mycia i kąpieli 2 w 1 OILLAN BABY, który zwyciężył w kategorii kosmetyki higieniczne dla dzieci. Cytując samych jurorów, został nagrodzony za „kojące oraz ochronne działanie, a także praktyczną formułę 2 w 1”.

Dziękujemy Redakcji i Jury za uznanie!

Super Produkt 2013

PEDI AWARD 2013

Z przyjemnością informujemy, że linia specjalistycznego programu podologicznego Oxedermil zdobyła 1. miejsce w II edycji konkursu PEDI AWARD - Najlepszy Produkt do Pielęgnacji Stóp w kategorii: Polskie Kosmetyki w Obrocie Detalicznym. Wyróżnienie zostało przyznane 24 listopada 2013 roku w Warszawie podczas IX Kongresu Podologicznego, IX Forum Pielęgnacji Dłoni, Stóp i Paznokci ESTETYKA MANUS 2013.

PEDI 2013

Doskonałość roku

4 listopada magazyn Twój STYL ogłosił wyniki 19. edycji Doskonałości Roku, największego i najbardziej prestiżowego konkursu kosmetycznego w Polsce. Uroczysta Gala odbyła się w Warszawie, hotelu Sheraton.

Początkowo kandydatów do Doskonałości oceniały wyłącznie redaktorki naczelne polskich magazynów kobiecych, ale już w 1999 roku dołączyły do nich gwiazdy, a od 2001 w jury zasiada także lekarz dermatolog.

Dziś o wyborze najlepszych kosmetyków damskich decyduje siedem jurorek: Magdalena Cielecka, Anna Czartoryska, Agnieszka Grochowska, Elżbieta Kowalska-Olędzka, Monika Olejnik, Monika Krokiewicz, Joanna Lorynowicz.

W skład jury oceniającego kosmetyki męskie weszli w tym roku: Maciej Chlebus, Marcin Kręglicki, Robert Kupisz, Piotr Polk, Artur Żmijewski, Jacek Szmidt i Maciej A. Brzozowski.

Jest nam niezmiernie miło poinformować, iż linia Oncoderma otrzymała w kategorii „Kosmetyki apteczne” Nagrodę Specjalną. Jury doceniło fakt iż to właśnie polska firma dba o pacjentów onkologicznych w tak szczególny sposób.

doskonalosc

QLTOWY KOSMETYK 2013

Z przyjemnością informujemy, że linia dermokosmetyków AA THERAPY Atopia została nagrodzona statuetką QLTOWY KOSMETYK 2013 magazynu „Kosmetyki”.

Poniżej uzasadnienie jurorów i słowa uznania pod adresem serii, która jednogłośnie pokonała wszystkich tegorocznych rywali w kategorii Kosmetyki apteczne (wśród nich: Avene Crème peaux intolérantes, Dermika Pharmatherapy, Ziaja Med Kuracja dermatologiczna z wit. C, Uriage Isofill Krem i serum anti-aging).

„Jury zgodnie orzekło, że linia kosmetyków AA Therapy Atopia jest bezpieczna i skuteczna w pielęgnacji skóry wrażliwej i atopowej. Kosmetyki te niwelują szorstkość, swędzenie, zaczerwienienia, podrażnienia oraz nadwrażliwość skóry. Za sprawą zawartych w nich składników – takich jak cucurbityna, kwas y-linolenowy, skwalan, olej z ogórecznika, D-panthenol, alantoina oraz witamina E kosmetyki te skutecznie pielęgnują wymagającą skórę. Jury doceniło doświadczenie naszej firmy w produkcji bezpiecznych i bardzo dokładnie przebadanych dermokosmetyków, zwracając uwagę na nasze receptury – delikatne, lecz skuteczne. Zdaniem ekspertów kurację dermatologiczną warto wesprzeć pielęgnacją kosmetyczną – w przypadku opracowanej przez lekarzy dermatologów linii AA Therapy Atopia jest to bezpieczne i procentuje wyraźnie odczuwalną ulgą dla skóry.”


W XVII edycji plebiscytu wzięło udział ponad 200 polskich i zagranicznych marek kosmetycznych.

Wśród jurorów tegorocznej edycji znaleźli się: dr Barbara Walkiewicz-Cyrańska, prezes Polskiego Stowarzyszenia Lekarzy Dermatologów, dr Anna Piwek, lekarz medycyny estetycznej, Ewa Sarnowicz, kierownik działu urody magazynu „Twój Styl”, Magdalena Groszewska, beauty editional director wyd. Gruner & Jahr, Marzena Gradecka, prezes Polskiej Grupy Drogeryjnej, Kamila Piechocińska, Nielsen, Marcin Prokop, Jolanta Fraszyńska oraz redakcja magazynu „Kosmetyki”.

Nominację zdobyła również zgłoszona w kategorii Pielęgnacja twarzy linia AA Technologia Wieku Cera Mieszana.

kultowy 2013

Nagroda Zaufania Dziesięciolecia 2003-2013

Podczas dziesiątej edycji plebiscytu Złoty OTIS pacjenci wybierali 25 najlepszych produktów OTC (dostępnych w aptekach bez recepty) ocenianych w 23 kategoriach.

Emolienty Oillan Forte zwyciężyły w kategorii „Dermokosmetyki do ciała”, natomiast nasza apteczna linia AA Therapy otrzymała Nagrodę Zaufania Dziesięciolecia 2003-2013. Dodatkowo Państwo Dorota i Wojciech Soszyńscy zostali odznaczeni medalem SEMPER IDEM za działalność charytatywną.

Jesteśmy dumni z tego, że nasze marki apteczne, z każdym rokiem rosną w siłę. To dowód doskonałej jakości naszych produktów, ale także ogromnego zaufania ze strony pacjentów.

oilan forte

CREATED IN POLAND SUPERBRANDS 2013

Miło nam poinformować o cennej nagrodzie, jaka została przyznana marce AA Cosmetics :)

Kapituła prestiżowego konkursu SUPERBRANDS, która co roku wybiera najsilniejsze polskie brandy, wyróżniła AA Cosmetics tytułem CREATED IN POLAND SUPERBRANDS 2013.

Jest to nagroda dla marek będących wytworem polskiej myśli brandingowej. Na potrzeby nowej inicjatywy uznano za polskie te marki, które zostały stworzone w Polsce – bez względu na kapitał obecnego właściciela, nazwę, czy miejsce produkcji. Następnie, w oparciu o badanie konsumenckie zrealizowane w ramach projektu Superbrands przez GfK Polonia na próbie 15000 respondentów, wyróżniono te spośród polskich marek, które otrzymały najwyższe noty. Kryteriami branymi pod uwagę w badaniu były znajomość marki oraz deklarowana skłonność do ich polecenia.

nagroda

Kosmetyk Roku 2013 ELLE Polska

Kosmetyki AA wchodzą w Nowy Rok z kolejną bardzo miłą nagrodą :)

Ultralekki Podkład AA MAKE UP został nagrodzony tytułem Kosmetyk Roku 2013 ELLE Polska w kategorii Najlepszy kosmetyk do makijażu.

Konkurs magazynu ELLE to pierwsza polska edycja znanego na świecie plebiscytu Elle International Beauty Awards, w którym międzynarodowe jury złożone z dziennikarek światowych edycji ELLE wybiera najlepsze kosmetyki roku. Redakcja polskiej edycji ELLE postanowiła wzbogacić międzynarodową listę o cztery najlepsze polskie premiery roku.

Miłe opinie na temat naszego podkładu można przeczytać w styczniowym wydaniu magazynu ELLE:

"Ten podkład powinien być inspiracją dla innych. Tak jak obiecuje nazwa, jest ultralekki. Nie czuć go ani nie widać na skórze, a mimo to wszystkie niedoskonałości absolutnie znikają."
Marta Rudowicz, szefowa działu urody

"Nareszcie ktoś pomyślał o makijażu dla wrażliwców i alergików takich jak ja. Maluje, tuszuje niedoskonałości, a przy tym nie podrażnia."
Maria Kowalczyk, dziennikarka działu urody

nagroda

I miejsce dla Balsamu Hydrolipidowego Oillan Forte

Z radością informuję, że Hydrolipidowy Balsam do Ciała Oillan Forte zdobył I miejsce w kategorii „Kosmetyki Apteczne” w plebiscycie czytelniczek Poradnika Domowego „Mój kosmetyk.” To konkurs o piętnastoletniej historii i  dużej renomie, ponieważ nagrodzone kosmetyki są wybierane w bezpośrednim głosowaniu samych konsumentek – Czytelniczek. Gratulujemy zespołowi marketingu! Ta kolejna nagroda to dowód na to, że to Oillan Forte to świetna linia. : )))

1 miejsce

SUPERPRODUKT 2012 MAM DZIECKO

Wyróżnienie zostało przyznane w dziesiątej edycji plebiscytu organizowanego przez miesięcznik „Mam Dziecko” (wyd. Bauer) – jednego z liderów sprzedaży wśród magazynów dla rodziców. W tym roku konkurencja była wyjątkowo duża. Do konkursu zgłoszono aż 236 nowości, które przez kilka tygodni były testowane przez jury w składzie: - Magdalena Chomicka, redaktor naczelna „Mam Dziecko” - dr Barbara Gierowska-Bogusz, pediatra - dr Hanna Więcławek-Wassermann, ortopeda dziecięcy - dr Lidia Ruszkowska, dermatolog dziecięcy - dr Anna Łabanowska, ginekolog - Katarzyna Glinka, aktorka i mama 11-miesięcznego Filipa

SUPERPRODUKT 2012 MAM DZIECKO

2012

DOSKONAŁOŚĆ ROKU 2012 DLA LINII AA TECHNOLOGIA WIEKU

Nowa linia kosmetyków AA TECHNOLOGIA WIEKU zdobyła nagrodę Doskonałość Roku 2012 magazynu „Twój Styl”. Jedno z najbardziej prestiżowych wyróżnień w branży kosmetycznej zostało przyznane marce AA w kategorii „Kosmetyki Polskie Pielęgnacja Twarzy”.

Podczas uroczystej gali w Hotelu Sheraton statuetkę z rąk redaktora naczelnego „Twojego Stylu” Jacka Schmidta odebrała Dorota Soszyńska, właścicielka firmy Oceanic.

Wśród jurorów tegorocznej edycji znaleźli się: Magdalena Cielecka, Anna Czartoryska, Agnieszka Grochowska, Monika Olejnik, Elżbieta Kowalska-Olędzka (dermatolog z gabinetu Specjaliści dermatolodzy), Monika Krokiewicz (wydawca Twojego STYLU) i Joanna Lorynowicz (vice-naczelna Twojego STYLU).

AA TECHNOLOGIA WIEKU to innowacyjna gama kosmetyków do pielęgnacji skóry wrażliwej i skłonnej do alergii oparta na innowacyjnej technologii Micro Lipid System i przeznaczona dla kobiet w sześciu kategoriach wiekowych: 18+, 30+, 40+, 50+, 60+ oraz 70+. Jej ambasadorkami są Małgorzata Braunek, aktorka oraz Monika Brodka, wokalistka.

doskonalosc roku

Qltowy Koncept 2012

Z przyjemnością informujemy, że emolienty OILLAN FORTE zostały nagrodzone statuetką QLTOWY KOSMETYK 2012 magazynu „Kosmetyki”.

W XVI edycji plebiscytu wzięło udział ponad 200 polskich i zagranicznych marek kosmetycznych. Laureaci zostali nagrodzeni w kilkunastu kategoriach, wśród nich: pielęgnacja twarzy, pielęgnacja ciała, kosmetyki męskie, pielęgnacja włosów, makijaż, zapachy damskie, zapachy męskie, kosmetyki apteczne, zabiegi.

Wśród jurorów tegorocznej edycji znaleźli się: dr Barbara Walkiewicz-Cyrańska, prezes Polskiego Stowarzyszenia Lekarzy Dermatologów, dr Anna Piwek-Laskowska, lekarz medycyny estetycznej, Ewa Sarnowicz, kierownik działu urody magazynu „Twój Styl”, Magdalena Groszewska, beauty editional director w wydawnictwie Gruner & Jahr, Marzena Gradecka (prezes zarządu Polskiej Grupy Drogeryjnej), Marcin Prokop, Jolanta Fraszyńska oraz redakcja magazynu „Kosmetyki”.

Nominacje zdobyły również inne zgłoszone przez nas produkty – linia AA Technologia Wieku, płyny do higieny intymnej AA Intymna Pro oraz kosmetyki AA Sensitive Nature SPA.

Qultowy

Prix de Beaute „Cosmopolitan” dla AA ECO

Linia kosmetyków AA otrzymała prestiżową nagrodę Cosmopolitan w konkursie Prix de Beaute. Celem konkursu jest ułatwienie czytelniczkom – młodym, aktywnym, dbającym o urodę kobietom, wyboru najlepszych kosmetyków dostępnych na polskim rynku.

Prix de Beauté 2012

Najlepszy Kosmetyk Naturalny 2012

Z przyjemnością informujemy, że seria AA SENSITIVE NATURE SPA zdobyła pierwsze miejsce w kategorii „Polskie kosmetyki naturalne w obrocie detalicznym” w konkursie NAJLEPSZY KOSMETYK NATURALNY 2012. W plebiscycie organizowanym przez Centrum Kosmetyki i Promocji Zdrowia ESTETYKA wzięło udział kilkadziesiąt polskich i zagranicznych marek kosmetyków bio, eko i organic.

Najlepszy kosmetyk naturalny 20122

Produkt Roku 2012 „Świat Farmacji”

Seria Oillan kolejny rok z rzędu zdobyła pierwsze miejsce w kategorii „Kosmetyki pielęgnacyjne dla niemowląt i dzieci”. Nagroda została przyznana przez Wydawnictwo Apteka Sp. z o.o. w ramach publikacji "Świat farmacji" na podstawie ankiety przeprowadzonej wśród polskich farmaceutów.

Oillan

Złoty OTIS 2012

30. marca 2012 odbyła się w Kijowie ceremonia wręczenia Honorowych Nagród Zaufania "Złoty OTIS", której sponsorem była marka AA THERAPY. Po raz pierwszy w swojej dziewięcioletniej historii nagroda "Złoty OTIS" zagościła na Ukrainie. Podczas ceremonii zaprezentowano również laureatów polskiego plebiscytu, jak również wręczono prestiżowe wyróżnienia zwycięzcom z Ukrainy. Miło nam poinformować, wśród laureatów znalazła się seria naturalnych kosmetyków AA Eco, która otrzymała nagrodę honorową. Więcej informacji o ceremonii na stronie www.nazdrowie.pl.

Złoty OTIS 2012

Hit Kosmetyczny 2011

Ponad jedenaście tysięcy czytelniczek magazynu "Dobre Rady" głosowało w plebiscycie Hit Kosmetyczny 2011 na swoje ulubione produkty. Oceanic otrzymał dyplom za zajęcie II miejsca w kategorii "Kosmetyki do twarzy" za Płyn micelarny AA ECO.

Hit Kosmetyczny 2011

Nagroda Superbrands 2012

Marka AA Cosmetics została uznana najsilniejszą marką na polskim rynku, otrzymując tytuł laureata szóstej edycji "Superbrands Polska 2012"

stempel-Superbrands-2012

2011

EKSPERT URODY 2011

Bardzo miło nam poinformować, że zabieg AA PRESTIGE INSTITUTE PRO-ECO został nagrodzony prestiżowym tytułem EKSPERT URODY 2011 w kategorii Najlepszy zabieg/linia kosmetyków eko Zwyciężył w konkursie organizowanym przez magazyn kosmetyki profesjonalnej „Les Nouvelles Esthetiques & Spa”, do którego zgłoszono 52 zabiegi w 6 różnych kategoriach. Głosy oddawali czytelnicy – kosmetyczki i profesjonaliści związani z branżą kosmetyczną.

Ekspert Urody 2011 a

ZŁOTY NOS 2011 DLA VALENTINY

Z przyjemnością informujemy, że zapach VALENTINA został zwycięzcą ósmej edycji konkursu „Złoty Nos 2011” magazynu „Pani” w kategorii Najpiękniejszy flakon.

Premierowe zapachy, które przez cały rok prezentowane były na łamach miesięcznika, oceniało jury w składzie: Małgorzata Domagalik - redaktor naczelna "Pani", Tomasz Namysł – wiceprezes Wydawnictwa Bauer, Magdalena Schejbal, Magdalena Różczka, Daniel Olbrychski oraz Grzegorz Małecki.

Złoty nos

Wyróżnienie "ELLE" 2011

Z przyjemnością informujemy, że Witalizująca oliwka do masażu AA Sensitive Nature SPA została uznana przez redakcję „ELLE” jednym z dwunastu najlepszych kosmetyków 2011 r

Elle3

Doskonałość roku 2011

Miło nam poinformować, że kosmetyki AA ECO otrzymały prestiżowy tytuł Doskonałość Roku 2011 przyznawany w corocznym konkursie magazynu „Twój Styl”.

W kategorii kosmetyki naturalne do twarzy wyróżniono Krem odżywczy, Krem wzmacniający, Krem łagodzący, Krem przeciwzmarszczkowy, Płyn micelarny do demakijażu oczu i twarzy oraz Koncentrat detox.

Doskonałość roku 2011

Qltowy Koncept 2011

Z przyjemnością informujemy, że marka AA ECO została wyróżniona w Qltowym Konkursie magazynu "Kosmetyki" tytułem Qltowy Koncept 2011

Qltowy Koncept 2011 small

Prix de Beauté 2011

Linia kosmetyków męskich AA MEN otrzymała nagrodę Prix de Beauté 2011 w konkursie organizowanym przez magazyn „Cosmopolitan”. Wyróżnienie zostało przyznane głosami czytelniczek w kategorii Kosmetyki męskie.

Prix de Beauté 2011

Superbrands 2011

Marka AA Cosmetics została uznana najsilniejszą marką na polskim rynku, otrzymując tytuł laureata piątej edycji "Superbrands Polska 2011"

Superbrands 2011

Otis 2011

Nagrodę w kategorii „dermokosmetyki do ciała” otrzymała marka AA Intensive Therapy uzyskując największą ilość głosów ze wszystkich produktów nominowanych w tej kategorii.

Otis2011

Otis 2011

Nagrodę w kategorii „produkty pielęgnacyjne dla dzieci i niemowląt” otrzymała seria Oillan Baby, uzyskując największą ilość głosów ze wszystkich produktów nominowanych w tej kategorii.

Otis2011

Otis 2011

Nagrodę w kategorii „ „Debiut Roku” otrzymała marka AA Therapy Specjalistyczna Pielęgnacja

Otis2011

Produkt roku 2011

Nagrodę w kategorii „kosmetyki pielęgnacyjne dla niemowląt i dzieci” zdobyła marka Oillan. Wydawnictwo Świat Farmacji wyróżniło zwycięską markę po raz ósmy przy współpracy farmaceutów.

Ollian nagroda


2010

Superprodukt 2010

I miejsce w kategorii „kosmetyki, podkategoria pielęgnacja twarzy – produkty z apteki” otrzymała Maska-krem wzmacniająca naczynka twarzy z linii AA

 Superprodukt roku 2010

 

Therapy Naczynka

Zdobyła największe uznanie wśród jury plebiscytu Super produkt 2010 miesięcznika Świat Kobiety.

 Superprodukt roku 2010

 

Superprodukt Mam dziecko 2010

Produkt Oillan Baby Aksamitny Szampon i Płyn do kąpieli 2w1 zajął I miejsce w konkursie "Superprodukt Mam dziecko 2010". Został nagrodzony w kategorii Kosmetyki dla dziecka (podkategoria Kosmetyki higieniczne)

mam dziecko 2010

 

InStyle 2010

Nagrodę w konkursie magazynu In Style - "Laureat In Style Best Beauty Buys 2010" otrzymały produkty AA PRESTIGE BODY masło z porzeczką oraz John Frieda szampon i odżywka brillant Brunette liquid shine.

instyle

Laur Konsumenta 2010

Kosmetyki marki AA zdobyły I miejsce w konkursie szóstej edycji programu "Laur Konsumenta 2010" w kategorii "Kosmetyki antyalergiczne".

laur kosmumenta

Superbrands 2010

Marka AA Cosmetics została uznana najsilniejszą marką na polskim rynku, otrzymując tytuł laureata piątej edycji "Superbrand Polska 2010"

superbrands 2010

Qltowy Kosmetyk 2010

Linia AA Men została zwycięzcą nagrody Qltowy Kosmetyk 2010, w kategorii Kosmetyki męskie. Kosmetyki AA Men zostały nagrodzone za niezwykle oryginalną koncepcję linii.

Qltowy

Otis 2010

Nagrodę w kategorii "Środki higieniczne" otrzymał Oxedermil żel do mycia ciała.

Złoty Otis 2008

Otis 2010

Nagrodę w kategori "dermokosmetyki do twarzy" otrzymała AA Intensive Therapy Emulsja ratunkowa do skóry nadwrażliwej i podrażnionej.

Złoty Otis 2008

Otis 2010

Nagrodę w kategorii "preparaty dla sportowców" otrzymał Siniak żel kojąco - pielęgnacyjny.

Złoty Otis 2008

Polskie Stowarzyszenie diabetyków

Rekomendację polskiego stowarzyszenia diabetyków otrzymały Dermokosmetyki AA Therapy

stow2
Złoty Nos Pani 2010

Nagrodę miesięcznika Pani Złoty Nos otrzymał zapach Ricci Ricci marki Nina Ricci

Perła Rynku Kosmetycznego 2010

1 miejsce w kategorii Pielęgnacja twarzy/kosmetyki do oczyszczania i demakijażu zdobyły AA żele do mycia twarzy.

perła rynku 2010

Perła Rynku Kosmetycznego 2010

2 miejsce w kategorii Pielęgnacja twarzy/kosmetyki ochrony przeciwsłonecznej zdobył Przeciwzmarszczkowy krem do twarzy SPF 30 AA Wrażliwi na słońce oraz 3 miejsce w kategorii Pielęgnacja ciała/ produkty do higieny intymnej zdobyły Chusteczki do higieny intymnej AA Intymna.

wyroznione 2010
Produkt Roku 2010

Nagrodę Wybór konsumentów w kategorii Pielęgnacja twarzy zdobyły linia: AA Naturalne Rozświetlanie oraz Wygładzający podkład przeciwzmarszczkowy, Antybakteryjny podkład przeciwzmarszczkowy i Krem przeciwzmarszczkowy z serii AA Make Up Podkłady.

produkt roku_2010

2009

Marketer Roku 2009

Wyróżnienie przyznane firmie Oceanic SA przez redakcję tygodnika "Media & Marketing Polska" w raporcie "Marketerzy 2009" jest wynikiem całej koncepcji marketingowej i sposobu komunikowania z rynkiem.

wyróznikk

Doskonałość Roku 2009

Nagrodę miesięcznika "Twój Styl" zdobyła linia powiększająca objętość włosów Volumea marki Rene Furterer.

Doskonałość Roku 2009_

Superbrands 2009

Marka AA Cosmetics znalazła się wśród najsilniejszych marek na polskim rynku, otrzymując tytuł laureata czwartej edycji"Superbrands 2009"

superbrand 2009

Najlepsze dla Urody 2009

Oxedermil Balsam do ciała zdobył nagrodę "Najlepsze dla Urody 2009", przyznawaną przez miesięcznik Uroda

najlepsze dla urody_2009

Innowacja Roku 2009

Laboratorium Oceanic S.A. zakwalifikowało się do grona zwycięzców w konkursie "Innowacja Roku 2009", nad którym patronat sprawuje Ministerstwo Rozwoju Regionalnego oraz Centrum Innowacji FIRE

innowacja

Laur Konsumenta 2009

Kosmetyki marki AA zdobyły I miejsce w konkursie piątej edycji programu "Laur Klienta 2009" w kategorii kosmetyki hypoalergiczne do pielęgnacji ciała.

Laur konsumenta 2009

InStyle 2009

Nagrodę w konkursie magazynu In Style - "Laureat In Style Best Beauty Buys 2009" otrzymał Valmont Purifing Pack, w kategorii Skóra - tłusta Maska oczyszczająca

best beauty 2009_1

InStyle 2009

Nagrodę w konkursie magazynu In Style - "Laureat In Style Best Beauty Buys 2009" otrzymał John Frieda Frizz - Ease Serum, w kategorii Włosy - stylizacja Produkt do loków

best beauty 2009_1

InStyle 2009

Nagrodę w konkursie magazynu In Style - "Laureat In Style Best Beauty Buys 2009" otrzymał AA Ultra Nawilżanie Micelarny płyn do demakijażu twarzy i oczu, w kategorii Skóra - sucha Demakijaż

best beauty 2009_1

Qltowy Kosmetyk 2009

Nagrodę otrzymały Oilan Kąpiel parafinowa do stóp oraz Oilan Kąpiel parafinowa do rąk.

Brązowe Godło Quality International 2009

Kapituła Konkursu Forum Jakości Quality International 2009 zakwalifikowała Przedsiębiorstwo OCEANIC do grona Zwycięzców w kategorii QI PRODUCT. Programowi patronuje Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczosci oraz Klub Polskie Forum ISO.

Złoty Otis 2009

Prestiżową nagrodę Zaufania w kategorii Preparaty przeciwko żylakom zdobył LATAN, żel na zmęczone i spuchnięte nogi.

Złoty Otis 2008

Złoty Otis 2009

Prestiżową nagrodę Zaufania w kategorii Dermokosmetyki na trądzik zdobyła linia AA Therapy Trądzik, przeznaczona do pielęgnacji skóry trądzikowej i łojokotowej.

Złoty Otis 2008

Złoty Otis 2009

Prestiżową nagrodę Zaufania w kategorii Dermokosmetyki do ciała zdobyła linia AA Therapy dla Diabetyków, stworzona z myślą o pacjentach chorych na cukrzycę.

Złoty Otis 2008

Prix de Beaute Cosmopolitan 2009

Nagrodę w kategorii Polski kosmetyk roku - nagroda Jury, zdobyła linia AA PRESTIGE Pro-smooth.

prix2

Superbrand 2009

Nagrodę w czwartej edycji projektu, marka AA została uznana za jedną z najsilniejszych marek na rynku polskim i otrzymała tytuł Superbrand Polska.

superbrand

Produkt Roku 2009

Nagrodę w piątej edycji Wybór konsumentów w kategorii Pielęgnacja twarzy zdobyły linie massmarketowe: AA Kuracja przeciwzmarszczkowa 30+, AA DNA Regeneracja 40+ i AA Intensywny Lifting 50+

Produkt Roku 2009

Perła Rynku Kosmetycznego 2009

I miejsce w kategorii Pielęgnacja twarzy/kosmetyki oczyszczajace i do demakijażu zdobył produkt Micelarny płyn do demakijażu oczu i twarzy AA Ultra Nawiżanie

Perła Rynku Kosmetycznego

Perła Rynku Kosmetycznego 2009

III miejsce w kategorii Pielęgnacja twarzy/kosmetyki oczyszczajace i do demakijażu zdobył produkt Matujący żel do mycia twarzy do cery tłustej i mieszanej AA Efekt Matujący

Perła Rynku Kosmetycznego 2009

III miejsce w kategorii Pielęgnacja twarzy/ kosmetyki pielęgnacyjne zdobył produkt Krem korygująco-liftingujący na dzień AA Intensywny Lifting 50+

Perła Rynku Kosmetycznego 2009

III miejsce w kategorii Kosmetyki do makijażu/pomadki i błyszczyki zdobył Rozświetlający błyszczyk do ust AA Love&Kiss

2008

InStyle 2008

Nagrodę w konkursie magazynu In Style - "Laureat In Style Best Beauty Buys 2008" otrzymał AA PRESTIGE SPA Emotion Peeling tropikalny do ciała.

instyle3

Jakość Roku 2008

Nagrodę w ramach Programu Promocji Jakości w Polskich Przedsiębiorstwach, organizowanego przez Redakcję Biznes Raportu w Gazecie Prawnej i Polskie Centrum Badań i Certyfikacji S.A. zdobyła firma OCEANIC.

Jakość Roku 2008

Kryształowy Koliber 2008

Nagrodę specjalną w konkursie Polskiego Stowarzyszenia Diabetyków zdobyła seria AA Therapy dla Diabetyków.

Koliber 2008

Złoty Otis 2008

Nagrodę w kategorii Produkty pielegnacyjne dla dzieci i niemowląt zdobył produkt Oillan Emulsja natłuszczająca do kąpieli dermatologicznej. Nagrodę w kategorii Dermokosmetyki dla ciała zdobyła linia AA Therapy.

Złoty Otis 2008

Jakość Roku 2008

Nagrodę Biznes Raport "Gazety Prawnej" zdobyła marka AA.

Perła Rynku Kosmetycznego 2008


III miejsce w kategorii pielęgnacja twarzy zdobyła Linia AA Help.
Super Produkt 2008


Nagrodę miesięcznika "Świat Kobiety oraz I miejsce zdobyła linia Oillan.

Super produkt

Doskonałość Roku 2008


Nagrodę miesięcznika "Twój Styl" zdobyła linia AA Therapy dla diabetyków.

Doskonałość Roku 2008

Qltowy Kosmetyk 2008

Nagrodę "Kosmetyków" zdobyła linia AA Therapy dla diabetyków.

Qltowy kosmetyk

2007

Hit 2007

Nagrodę magazynu "Mamo to ja" w kategorii Najlepsze kosmetyki dla dziecka zdobyła linia AA Therapy Ja i mama.

Hit 2007

Super Produkt 2007

Nagrodę magazynu "Mam Dziecko" w kategorii Kosmetyki dla mam zdobył produkt z linii AA Therapy Ja i mama Płyn do Higieny Intymnej.

Super Produkt 2007

Doskonałość Roku 2007

Nagrodę miesięcznika "Twój Styl" zdobyła linia AA Body Creator.

doskonalosc roku 2007

Laur Konsumenta 2007


Złotym godłem za zajęcie I miejsca w kategorii "Kosmetyki pielęgnacyjne do ciała", została uhonorowana linia AA Ciało Wrażliwe.

Zloty-Laur.gif

OSCAR Kosmetyków 2007


Nagrodę przyznawaną przez miesięcznik "Kosmetyki", zdobyły kosmetyki AA PRESTIGE.
logo_oscar

2006

Perła Rynku Kosmetycznego 2006


Tytuł oraz I miejsce w kategorii "Pielęgnacja twarzy" - oczyszczanie, zdobył Krem-żel do mycia twarzy z serii AA Help.
Perła Rynku Kosmetycznego 2006


Tytuł oraz III miejsce w kategorii "Pielęgnacja ciała" - oczyszczanie, zdobył Jogurtowy żel do mycia ciała z ekstraktem z żurawiny i granatu z serii AA Ciało Wrażliwe.
Złota "Vita"


Nagroda specjalna w kategorii Dermokosmetyki, w konkursie zorganizowanym przez miesięcznik o zdrowiu "Vita", otrzymał Specjalistyczny płyn do higieny intymnej z serii AA Help.
logo_zlotavita_06
Cool Brands Polska


Tytuł dla marki AA w I edycji konkursu realizowanego na zlecenie międzynarodowej organizacji Superbrands. Marka AA dołączyła do grona najsilniejszych, najmodniejszych i najbardziej pożądanych marek na polskim rynku.
cool brands
Złoty Laur Konsumenta 2006


Ogólnopolskim godłem została uhonorowana linia AA Ciało Wrażliwe.
logo laur konsumenta
Mój Kosmetyk


III nagroda w plebiscycie "Mój Kosmetyk" organizowanym przez magazyn "Poradnik Domowy" w kategorii "Pielęgnacja twarzy" dla Zestawu domowej mikrodermabrazji z linii AA Plus New Skin DHEA.
logo_poradnik_05
Doskonałość Roku 2006


Nagrodę miesięcznika "Twój Styl" zdobyła linia AA Help.
logo_dosk_TS_06
Laur Konsumenta 2006


Złotym godłem w kategorii "Kosmetyki pielęgnacyjne do ciała" została wyróżniona linia Ciało Wrażliwe.
logo laur konsumenta

2005

Prix de Beaute


W kategorii "Ekskluzywny produkt do pielęgnacji ciała" w konkursie organizowanym na Węgrzech przez magazyn "JOY" otrzymała Jogurtowa Emulsja do ciała z linii AAPlus New Skin DHEA.
logo_nagrody_JOY
OSKAR Kosmetyków 2005


w kategorii "Kosmetyki apteczne" zdobył Krem na przebarwienia MELACERIN
logo_oscar
Laur Konsumenta 2005


Wyróżnienie w kategorii "Kosmetyki pielęgnacyjne"
logo_laur_konsumenta_05
Beauty Premium Polska


I nagrodę Beauty Premium Polska w kategorii "Kosmetyki profesjonalne" zdobył zabieg do pielęgnacji twarzy z kompleksem Botox-like.
logo_beauty_premium_04
Doskonałość Roku 2005


Nagrodę miesięcznika "Twój Styl" otrzymałaAA Ciało Wrażliwe.
logo_doskonalosc_05

2004

Prix de Beaute


Nagrodę miesięcznika "Cosmopolitan" zdobyła linia AA Plus Age Expert.
logo_prix_de_beaute_04
Beauty Premium Polska


Wyróżnienie specjalne podczas VI edycji konkursu.
logo_beauty_premium_04
OSKAR "Kosmetyków" 2004


Nagrodę zdobyła linia kremów do cery suchej, wrażliwej i skłonnej do alergii OCERIN.
logo_oscar
Najlepsze dla urody 2004


Najlepsze dla urody 2004 - nagrodę miesięcznika "Uroda" - przyznano linii AA Plus Age Expert
logo_Najlepsze_dla_URODY_04
PROFESSIONALISSIMUS 2004


Nagrodą przyznawaną przez środowisko profesjonalistów na targach Estetyka Professionalissimus został uhonorowany
"Totalny Zabieg Przeciwzmarszczkowy z kompleksem Botox-like".
logo_professionalissimus_04

2003

Prix d'Excellence


Nagrodę miesięcznika "Marie Claire" przyznawaną po raz pierwszy w Polsce otrzymała linia AA Plus Eye Perfect.
logo_marie_claire
Doskonałość Roku 2003


Nagrodę miesięcznika "Twój Styl" - zdobyła linia AA Plus Eye Perfect.
logo_doskonalosc_03
Bestseller Roku 2003


Nagrodę miesięcznika "Twój Styl" - przyznano Zmysłowemu Szamponowi AA Plus Home Spa.
OSKAR Kosmetyków 2003

Nagrodę zdobył Krem do ciała AA Plus AquaZen.
logo_oscar
Superprofessionalissimus 2003


Nagrodą przyznawaną przez środowisko profesjonalistów na targach Beauty Forum została uhonorowana linia kosmetyków AA Professional.
Złota Pieczęć Najlepszy Kosmetyk Targów "Estetyka 2003"


Nagroda Centrum Kosmetologicznego przyznana na targach "Estetyka" - Grand 2003 dla serii kosmetyków AA Plus Aqua Zen.
logo_estetyka.gif

2002

Najlepszy Kosmetyk Targów "Estetyka 2002"


Nagroda Centrum Kosmetologicznego Złota Pieczęć za kosmetyki do pielęgnacji ciała AA Plus Home Spa.
logo_estetyka_03
Beauty Premium Polska 2002


I nagroda za serię kosmetyków AA Plus Home Spa przyznana przez organizatora Health and Beauty Media w Warszawie.
logo_beauty_premium_04
Najlepsze dla urody 2002


Nagroda miesięcznika "Uroda" przyznana linii AA Plus Fitocitrus.
logo_uroda_2002

2001

Złoty Kosmetyk


Nagroda Międzynarodowych Targów Farmaceutycznych "Lek w Polsce" Wiosna 2001 - nagroda przyznana dla serii AA Young.
zloty_kosmetyk
OSKAR "Kosmetyków" 2001


Nagrodę zdobyła linia AA RETI-VIT.
logo_oscar
Złoty Kosmetyk


Nagroda Międzynarodowych Targów Farmaceutycznych "Lek w Polsce" jesień 2001 dla linii AA Plus HOME SPA.
zloty_kosmetyk

2000

Dobre, bo polskie


Nagroda konsumentów.
dobre_bo_polskie
Teraz Polska


Wyróżnienie w konkursie.
teraz_polska
Profesionalissimus 2000


Nagroda przyznana na Targach "Estetyka".
Złoty Kosmetyk


Nagroda Międzynarodowych Targów Farmaceutycznych "Lek w Polsce".
zloty_kosmetyk
Uroda 2000


Nagroda główna na Targach "Uroda 2000" w Gdyni dla linii AA Body.
Doskonałość Roku 2000


Nagroda miesięcznika "Twój Styl" dla Kremu pod oczy i na powieki linii AA Natura Med.

1999

Złoty Kosmetyk


Nagroda Międzynarodowych Targów Farmaceutycznych "Lek w Polsce" - marzec '99.
zloty_kosmetyk
Złoty Kosmetyk


Nagroda Międzynarodowych Targów Farmaceutycznych "Lek w Polsce" - wrzesień '99. .
zloty_kosmetyk
OSKAR "Kosmetyków" 1999


Nagroda dla linii AA dla mężczyzn.
logo_oscar
Złota Pieczęć


Nagroda Centrum Kosmetologicznego przyznana na Targach "Estetyka".

1998

Produkt Roku


Nagroda miesięcznika "Dziecko Alergiczne".

1997

Produkt Roku


Nagroda przyznawana przez Polski Klub Biznesu.
Doskonałość Roku 1997


Nagroda miesięcznika "Twój Styl".

1995

Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich.