Premiera marki dermokosmetycznej Skinétic

W warszawskiej Galerii Apteka Sztuki firma Oceanic zaprezentowała nową markę dermokosmetyczną. 
 
Skinétic to potrójna broń przeciw zmarszczkom. Seria opracowana przez specjalistów z Laboratorium Naukowo-Badawczego Oceanic składa się z trzech programów pielęgnacyjnych o zróżnicowanej intensywności działania, specjalnie dostosowanych do wieku 30+, 40+ oraz 50+. Siłą preparatów Skinétic jest zgłoszony do patentu, autorski kompleks Dermalligence - inteligentna kompilacja składników aktywnych, która uzupełnia niedobory substancji niezbędnych w walce z procesem starzenia się skóry, zwiększa zdolność wiązania wody oraz stymuluje syntezę ceramidów, poprawiając spoistość naskórka. Kosmetyki zostały także wzbogacone w komórki macierzyste z czerwonego ryżu himalajskiego oraz witaminy A, E i C. 
 
Gości spotkania powitała Dorota Soszyńska, współwłaścicielka firmy Oceanic, a o tym, co wyróżnia markę Skinétic opowiedziała Maria Czech-Małasiewicz, Manager ds. Naukowo-Szkoleniowych. O zaletach nowych dermokosmetyków przekonały się zaprzyjaźnione z firmą Oceanic gwiazdy. Na premierze serii pojawiły się m.in.: Mariola Bojarska - Ferenc i Małgorzata Pieńkowska z córką.
0683

 

od lewej: Justyna Rogalińska, dział PR Oceanic, Maria Czech-Małasiewicz, manager ds. naukowo-szkoleniowych Oceanic, Magdalena Groszewska, Dorota Soszyńska, współwłaścicielka Oceanic, Aleksandra Głuchowska, dział PR Oceanic, Magdalena Burgiel, dział PR Oceanic.

0722

 

od lewej: Anna Rosińska, „Wysokie Obcasy Extra”, Małgorzata Pieńkowska, aktorka, Mariola Bojarska-Ferenc, dziennikarka.

0748

 

Maria Czech-Małasiewicz, Manager ds. Naukowo-Szkoleniowych Oceanic

0812

 

Maja Handke, „Grazia”, Dorota Soszyńska, współwłaścicielka Oceanic, Anna Janicka, redaktor naczelna „Grazia”, Magda Burgiel, dział PR Oceanic.

© 2007-2015 Oceanic S.A All rights reserved.
Projekt i realizacja: zjednoczenie.com