Bezpieczeństwo zakupów w trakcie pandemii COVID-19

W tym szczególnie trudnym dla wszystkich okresie wprowadziliśmy szereg działań, które mają na celu zapewnienie bezpieczeństwa Twojego zamówienia:

-  wyposażyliśmy nasze Centrum Logistyczno-Dystrybucyjne w płyny do dezynfekcji rąk i powierzchni, lateksowe rękawiczki i maski,

- wprowadziliśmy pomiary temperatury dla gości, kierowców i pracowników,

- wprowadziliśmy obowiązek wypełniania przez kierowców i gości ankiety identyfikującej potencjalne zagrożenia,

- wyznaczyliśmy miejsce izolacji dla pracownika, który mógłby podejrzewać u siebie zachorowanie, gdzie może przebywać do czasu przybycia odpowiednich służb,

- obniżyliśmy do niezbędnego minimum liczbę osób z zewnątrz, z którymi pracownicy mają kontakt,

- ograniczyliśmy liczbę osób korzystających w tym samym czasie ze stołówki, która jest dezynfekowana min. 3 razy dziennie,

- zachowujemy na stacjach pakowych min. 2 m odstępu między stanowiskami,

- wykonujemy dezynfekcje barierek, klamek, uchwytów itp.

- na bieżąco informujemy pracowników o najnowszych zaleceniach dotyczących zasad higieny w obliczu epidemii.

Co możesz zrobić, by zminimalizować ryzyko zarażenia COVID-19 w trakcie zakupów w naszym sklepie?

- wybierz płatność online, unikaj płatności gotówką, która zdaniem Światowej Organizacji Zdrowia może być źródłem przenoszenia COVID-19 oraz płatności za pobraniem wymagającej kontaktu z kurierem.

- w przypadku paczkomatu InPost korzystaj z możliwości zdalnego otwarcia skrytki z aplikacji mobilnej InPost. Sprawdź także aktualne informacje dotyczące odbierania i nadawania przesyłek InPost.

- w przypadku kuriera GLS korzystaj z możliwości odstawienia paczki w bezpieczne miejsce przy wykorzystaniu usługi FlexDeliveryService oraz doręczenia z potwierdzeniem odbioru paczki za pomocą kodu PIN. Sprawdź także możliwości bezpiecznego doręczania przesyłek kurierskich GLS.