FAQ Sklep internetowy dla pracowników OCEANIC

Czy ceny widoczne w Sklepie Internetowym dla Pracowników są cenami po rabacie?
Tak, ceny widoczne w Sklepie Internetowym dla Pracowników są cenami po 50% rabacie.  

Co się stanie, jak przekroczę limit zakupowy (500 zł)?
Po przekroczeniu miesięcznego limitu 500 zł, wszystkie wybrane przez Ciebie produkty z koszyka kupisz w cenie regularnej bez rabatu.

Czy rabat -50 % łączy się z innymi promocjami w sklepie?
Nie, rabat -50% nie łączy się innymi promocjami ani kodami rabatowymi. 

Czy mogę robić zakupy w Sklepie OCEANIC jako zewnętrzny klient?  
Tak, możesz korzystać z oferty przeznaczonej dla wszystkich konsumentów, poprzez zalogowanie się na swoje prywatne konto lub każde inne konto utworzone na adres e-mail niepowiązany z kontem e-mail zgłoszonym jako login do Indywidualnego Konta Pracownika.  

Czy mogę otrzymać swoje zamówienie na inny adres niż jedno z biur OCEANIC?
Tak, możesz otrzymać swoje zamówienie na inny adres niż jedno z biur OCEANIC, wybierając odpowiednią opcję dostawy płatnej: 

  • KURIER INPOST – dostawa pod wskazany adres 
  • PACZKOMAT – dostawa do wskazanego paczkomatu  

Ile transakcji w miesiącu mogę wykonać w Sklepie Internetowym dla Pracowników?  
W Sklepie Internetowym dla Pracowników możesz wykonać nielimitowaną liczbę transakcji  w miesiącu. 

Czy mogę skorzystać z opcji darmowej dostawy nie tylko do lokalizacji biur OCEANIC?
Nie, opcja darmowej dostawy zamówienia przewidziana jest tylko do lokalizacji biur OCEANIC. Dostawa kurierem oraz do paczkomatu są dodatkowo płatne niezależnie od wartości zamówienia. 

Czy mogę udostępnić swój login do Indywidualnego Konta Pracownika innym osobom?  
Nie, nie możesz udostępniać loginu i hasła do Indywidualnego Konta Pracownika osobom trzecim.

Jak działa limit 500 zł? 
Limit zakupowy to maksymalna wartość zakupów Pracownika w Sklepie Internetowym dla Pracowników w danym miesiącu kalendarzowym, stanowiąca wartość 500 zł dla sumy produktów znajdujących się w koszyku, objętych rabatem 50% (wartość produktów przed rabatem 1 000 zł).

Czy do limitu 500 zł wliczana jest płatna dostawa?  
Nie, w limit 500 zł nie jest wliczana płatna dostawa.

Czy muszę zrobić zakupy za 500 zł?  
Nie, nie musisz zrobić zakupów za 500 zł. Możesz złożyć zamówienie za dowolną kwotę poniżej 500 zł, żeby uzyskać rabat.

Czy jeżeli nie wykorzystam promocji dla limitu 500 zł, to czy niewykorzystany limit przeniesie się na następny miesiąc?  
Nie, jeżeli nie wykorzystasz promocji dla limitu 500 zł w danym miesiącu kalendarzowym niewykorzystany limit nie przeniesie się na kolejny miesiąc.

Czy po złożeniu zamówienia mogę je anulować?  
Aby anulować złożone zamówienie prześlij dyspozycję na adres e-mail estore@oceanic.com.pl podając w treści maila numer zamówienia. O realizacji dyspozycji poinformujemy Cię e-mailowo.  

Jeżeli zamówienie, które chcesz anulować, jest już opłacone, podaj nam w mailu swój numer konta, żebyśmy mogli zwrócić Ci pieniądze. 

Zamówienie może być anulowane tylko w przypadku statusu Realizowane i Oczekuje na wpłatę, nie możesz anulować zamówienia w przypadku, gdy ma status Wysłane.

Czy mogę zmienić swoje zamówienie po jego złożeniu?  
Po złożeniu zamówienia nie masz możliwości jego modyfikacji w części lub w całości. Możesz natomiast anulować zamówienie (o ile jego status na to pozwala, nie możesz anulować zamówienia, które ma status Wysłane) i złożyć je na nowo. 

W jaki sposób mogę opłacić swoje zamówienie?
Możesz wybrać dogodną metodę płatności za zakupy: 

  • Karta płatnicza 
  • BLIK 
  • przelewy24 – system szybkich płatności internetowych, który umożliwia natychmiastowe dokonanie wpłaty za pośrednictwem wszystkich najpopularniejszych banków, karty płatniczej, PayPala, Apple Pay, SkyCash  

Czy mogę opłacić swoje zamówienie w opcji za pobraniem?
Nie, nie możesz opłacić swojego zamówienia w opcji za pobraniem.  

Kiedy otrzymam moje zamówienie?  
Wszystkie przesyłki są zazwyczaj dostarczane w ciągu 2 dni roboczych. Maksymalny czas realizacji zamówienia wynosi 7 dni. 

Czy do mojego zamówienia otrzymam paragon?
Tak, razem z e-mailem o wysłaniu Twojego zamówienia otrzymasz link do pobrania e-paragonu. 

Czy mam możliwość zwrotu zakupionych produktów?  
Masz możliwość bezpłatnego odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od daty odbioru zamówienia. 

Zapakuj dokładnie wszystkie produkty podlegające zwrotowi (razem z otrzymanymi gratisami). Dołącz wypełniony protokół zwrotu towarów (możesz go pobrać TUTAJ) oraz dowód zakupu (paragon/potwierdzenie płatności). W widocznym miejscu przesyłki umieść dopisek „ZWROT OCEANIC BENEFIT”. 

Odeślij pod adres: OCEANIC SP. Z O.O., ul. Gdańska 5, 83-034 Trąbki Małe. 

Zwrot należności zostanie dokonany niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy na numer konta podany w protokole zwrotu towarów.

Czy mam możliwości reklamacji zakupionych produktów?  
Tak, masz możliwość reklamacji zakupionych produktów.

W pierwszej kolejności, skontaktuj się z Pracownikiem Działu Obsługi Klienta drogą elektroniczną na adres mailowy: estore@oceanic.com.pl, a następnie wypełnij i odeślij Protokół zgłoszenia reklamacyjnego, (możesz go pobrać TUTAJ). W widocznym miejscu przesyłki umieść dopisek „REKLAMACJA OCEANIC BENEFIT”. 

Odeślij wraz z reklamowanym produktem pod adres wskazany w Protokole zgłoszenia reklamacyjnego; OCEANIC S.P. Z O.O., ul. Gdańska 5, 83-034 Trąbki Małe.