Używamy cookies aby ułatwić korzystanie ze sklepu. Zgodnie z dyrektywą dotyczącą prywatności w sieci, musimy zapytać o Twoją zgodę na zapisywanie plików cookies. Dowiedz się więcej.
FAQ
Dostępność produktów
1. Czy można kupić produkt, przy którym jest informacja brak w magazynie?
W przypadku, gdy danego produktu nie ma w magazynie, nie możesz go kupić. W tej sytuacji skorzystaj z opcji "Powiadom mnie, gdy produkt będzie dostępny". Prześlemy Ci mailową informację, gdy tylko produkt będzie ponownie dostępny.
Realizacja zamówienia
1. Jak dokonać modyfikacji zamówienia?
Po złożeniu zamówienia nie masz możliwości jego modyfikacji w części lub w całości. Możesz natomiast anulować zamówienie (o ile jego status na to pozwala, nie możesz anulować zamówienia, które ma status Wysłane) i złożyć je na nowo.
2. Jak anulować zamówienie?
Aby anulować złożone zamówienie prześlij dyspozycję na adres e-mail estore@oceanic.com.pl podając w treści maila numer zamówienia. O realizacji dyspozycji poinformujemy Cię e-mailowo. Jeżeli zamówienie, które chcesz anulować, jest już opłacone, podaj nam w mailu swój numer konta, żebyśmy mogli zwrócić Ci pieniądze.
Zamówienie może być anulowane tylko w przypadku statusu Realizowane i Oczekuje na wpłatę, nie możesz anulować zamówienia w przypadku, gdy ma status Wysłane.
3. Co oznaczają poszczególne statusy zamówień?
- Realizowane – Twoje zamówienie zostało przyjęte do realizacji i czeka na spakowanie w magazynie
- Oczekuje na wpłatę – oczekujemy na opłacenie przez Ciebie zamówienia. Po upłynięciu 3 dni zamówienie zostanie automatycznie anulowane.
- Wysłane – zamówienie oczekuje na odbiór przez kuriera albo jest już w drodze do Ciebie.
- Anulowane – zamówienie zostało usunięte z powodu braku wpłaty, bądź złożonej rezygnacji mailowej. Nie mamy możliwości wznowienia takiego zamówienia.
4. W jaki sposób mogę otrzymać fakturę VAT?
Każdy klient otrzymuje od nas paragon fiskalny za zakupiony towar. Jeżeli chcesz otrzymać fakturę VAT na firmę, zaznacz to podczas składania zamówienia i uzupełnij dane firmy, w tym nazwę firmy oraz numer NIP (10 cyfr bez myślników). Jeżeli w trakcie składania zamówienia nie zgłosisz chęci otrzymania faktury VAT na firmę, tracisz możliwość jej otrzymania.
Płatności
1. Jakie są dostępne metody płatności?
Możesz wybrać dogodną metodę płatności za zakupy:
- przelewy24 – system szybkich płatności internetowych, który umożliwia natychmiastowe dokonanie wpłaty za pośrednictwem wszystkich najpopularniejszych banków, karty płatniczej, PayPala, Apple Pay, SkyCash (w Sklepie OCEANIC)
- PayU - system szybkich płatności internetowych, który umożliwia natychmiastowe dokonanie wpłaty za pośrednictwem rachunku bankowego (w strefie Oceanic na Allegro)
- płatność przy odbiorze – dla kuriera InPost i DPD w Oceanic eStore i w strefie Oceanic na Allegro
2. Jak należy postąpić w przypadku nieudanej płatności poprzez Przelewy24?
Jeśli napotkałeś trudność w realizacji zamówienia za pośrednictwem serwisów w każdej chwili możesz opłacić zamówienie tradycyjnym przelewem bankowym na poniższe dane:
77 1240 1242 1111 0010 1660 2750
OCEANIC S.A.
81-736 Sopot
ul. Łokietka 58
W tytule płatności podaj dane niezbędne do zrealizowania zamówienia: numer zamówienia oraz imię i nazwisko osoby składającej zamówienie w przypadku gdy zamówienie innej osoby.
3. Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?
Na opłacenie zamówienia czekamy 3 dni. W przypadku braku wpłaty w ciągu 3 dni zamówienie zostanie automatycznie anulowane.
4. W jaki sposób zmienić formę płatności?
Jeżeli chcesz zmienić formę płatności, anuluj dotychczasowe zamówienie i złóż kolejne wybierając preferowaną metodę płatności.
5. Czy mogę zapłacić kartą kurierowi przy odbiorze?
Tak, zarówno kurierzy InPost jak i DPD są wyposażeni w terminale płatnicze.
Wysyłka
1. Jakie są oferowane formy dostawy ich koszty?
Informację o dostępnych metodach dostawy wraz z kosztami znajdziesz w zakładce Koszty wysyłki.
2. W jakim terminie przesyłka zostanie doręczona?
Wszystkie przesyłki są zazwyczaj dostarczane w ciągu 2 dni roboczych. Maksymalny czas realizacji zamówienia wynosi do 7 dni.
3. Gdzie mogę śledzić przesyłkę?
W wiadomości potwierdzającej wysyłkę zamówienia znajdziesz numer swojej przesyłki. Skopiuj go i wklej na stronie danego przewoźnika.
Linki do śledzenia paczki znajdziesz tutaj:
Paczkomaty InPost - inpost.pl/sledzenie-przesylek
Kurier InPost - inpost.pl/sledzenie-przesylek
Kurier DPD - mojapaczka.dpd.com.pl
4. Jak długo przesyłka oczekuje na odbiór w Paczkomacie InPost?
Od momentu otrzymania SMSa od InPostu z kodem odbiorczym masz 48 h na odbiór paczki.
5. W jaki sposób odebrać przesyłkę z Paczkomatu InPost?
Przesyłkę możesz odebrać na 2 sposoby:
1. Bezdotykowo poprzez aplikację InPost Mobile (do pobrania w sklepach Google Play i App Store) wybierając opcję Otwórz skrytkę zdalnie
2. Z kodem QR albo kodem odbioru, który otrzymasz mailowo oraz w aplikacji
Szczegóły znajdziesz na inpost.pl/pomoc-jak-odebrac-przesylke-w-paczkomacie
7. Czy kurierzy kontaktują się przed doręczeniem paczki?
Kurierzy nie mają obowiązku kontaktu telefonicznego przed dostarczeniem przesyłki, ale starają się dzwonić, aby ustalić szczegóły odbioru zamówienia.
W przypadku kuriera InPost możesz otrzymywać powiadomienia o statusie Twojej przesyłki w aplikacji InPost Mobile (do pobrania w sklepach Google Play i App Store).
W przypadku kuriera DPD dodatkowo otrzymasz wiadomość SMS z planowanym terminem dostawy zamówienia. Planowany termin dostawy, lokalizację paczki oraz numer telefonu do kuriera możesz również sprawdzić na stronie https://mojapaczka.dpd.com.pl/.
8. Co się dzieje w przypadku, gdy kurier nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem?
Kurier InPost: W przypadku, gdy kurier InPost nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem, podejmie kolejną próbę doręczenia następnego dnia roboczego. Na życzenie klienta paczka może zostać przekierowana do paczkomatu.
Kurier DPD: W przypadku, gdy kurier DPD nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem, podejmie kolejną próbę doręczenia następnego dnia roboczego. Jeżeli kurier DPD dwukrotnie nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem, przesyłka trafi do oddziału DPD Parcel, gdzie będzie oczekiwać 3 dni na odbiór osobisty.
9. Co należy zrobić w sytuacji, gdy otrzymany towar dotarł uszkodzony?
W przypadku, gdy otrzymany produkt dotarł uszkodzony, należy niezwłocznie poinformować o tym fakcie Dział Obsługi Klienta sklepu telefonicznie pod numerem 801 100 200 (pon.-pt. 8:00-16:00) lub mailowo estore@oceanic.com.pl podając numer zamówienia.
10. Co należy zrobić w sytuacji, gdy otrzymana przesyłka jest uszkodzona (np. rozerwany karton)?
W tym wypadku prosimy o spisanie u przewoźnika protokołu w celu ustalenia szkody oraz okoliczności jej powstania, protokół otrzymasz od kuriera. Następnie prosimy o przesłanie mailowo skanu tego protokołu na adres estore@oceanic.com.pl.
11. Czy istnieje możliwość wysyłki zamówienia za granicę?
Niestety obecnie nie wysyłamy towaru poza granice naszego kraju.
Zwroty
1. W jaki sposób mogę zwrócić zamówione produkty?
Masz możliwość bezpłatnego odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od daty odbioru zamówienia.
- Zapakuj dokładnie wszystkie produkty podlegające zwrotowi (razem z otrzymanymi gratisami). Dołącz wypełniony protokół zwrotu towarów (możesz go pobrać TUTAJ) oraz dowód zakupu (paragon/fakturę/potwierdzenie płatności).
- Skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta, który umówi odbiór przesyłki przez kuriera.
- Zwrot należności zostanie dokonany niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy na numer konta podany w protokole zwrotu towarów.
2. W jaki sposób mogę zwrócić zamówione przez Allegro produkty?
Masz możliwość bezpłatnego odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od daty odbioru zamówienia.
Zapakuj dokładnie wszystkie produkty podlegające zwrotowi (razem z otrzymanymi gratisami) wraz z dowodem zakupu.
Sprawdź czy Twoje zamówienie zostało zrealizowane w ramach Allegro Smart! i postępuj zgodnie z Instrukcją zwrotów towarów Allegro.
Zwrot należności zostanie dokonany niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy na numer konta podany w formularzu zwrotów Allegro.