Missguided Babe Night Woda perfumowana 10 ml
MISSGUIDED to kolekcja wód perfumowanych unisex, które łamią wszelkie bariery i konwenanse. Design opakowań, przypominający puszkę napoju, nawiązuje do współczesnego, miejskiego stylu życia i inspiruje do wszelkich wyzwań.
Cztery linie zapachowe MISSGUIDED odzwierciedlają niezależnego ducha marki i podkreślają niepowtarzalny styl współczesnych „BABES” – otwartych, tolerancyjnych i bezkompromisowych przedstawicieli pokolenia Z.
Woda perfumowana BABE NIGHT to szyprowo-kwiatowy zapach z pomarańczą, cytryną i jabłkiem w nutach głowy. W sercu zapachu dominują kwiat pomarańczy, różowy pieprz i jaśmin, oparte na solidnej bazie wanilii, paczuli, piżma i cedru.
Zapach wyzwalający siłę, pewność siebie i poczucie kontroli.
Tajemniczy i sexy zachęca do flirtu i zabawy.
Stworzony dla zapracowanych i czekających.
O marce
4 Linie perfum MISSGUIDED, odzwierciedlają niezależnego ducha marki i określają różne typy bezkompromisowych adresatek marki.
Design opakowań, przypominający puszkę napoju, nawiązuje do współczesnego, miejskiego stylu życia i inspiruje do wszelkich wyzwań.
Twarze kampanii perfum to współczesne „BABES” czyli pewne siebie, różnorodne dziewczyny i chłopcy, kosmopolityczni, tolerancyjni, otwarci i bezkompromisowi, będący głosem współczesnego pokolenia Z.
Zapachy MISSGUIDED mają przeznaczenie UNISEX, mimo określenia Dla Niej i Dla Niego są ponad jakimikolwiek konwenansami – zgodnie z filozofią marki.
Marka powstała w 2009 roku w Manchesterze i należy do Frasers Group. Jej celem jest demokratyzacja współczesnych trendów modowych.
Misją marki jest dodawanie pewności siebie młodym kobietom, aby urzeczywistniły swój potencjał i były, jakie chcą.
Marka skierowana jest do młodych i pewnych siebie kobiet w wieku 16-35, chcących wyrazić siebie poprzez niepowtarzalny styl i bezkompromisowość „BABES”.
Model biznesowy marki to „szybka moda”, dlatego co tydzień wprowadza na rynek ok. 1000 nowych wzorów ubrań, tworzonych tu i teraz poprzez śledzenie trendów i inspirację stylem współczesnych itgirls: Kylie Jenner, Gigi Hadid, Hailey Biber….
Alcohol, BHT, Parfum (Fragrance), Water (Aqua), Peg-40 hydrogenated castor oil/peg-60 hydrogenated castor oil, ethylhexyl methoxycinnamate/butyl methoxydibenzoylmethane/ppg-26-buteth-26/ salicylate/peg-40-hydrogenated castor oil, Dipropylene Glycol, Propanediol, Amyl Cinnamal, Benzyl Alcohol, Benzyl Benzoate, Benzyl Salicylate, Cinnamal, Cinnamyl Alcohol, Citral, Citronellol, Coumarin, Eugenol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Isoeugenol, Limonene, Linalool
babe
night
O MARCE
Missquided to marka modowa, która powstała w 2009 roku
w Manchesterze i jest własnością Frasers Group. Głównym celem
marki jest demokratyzacja współczesnych trendów modowych,
czyli uczynienie ich dostępnymi dla szerszego grona odbiorców.
Misją marki jest dodawanie pewności siebie młodym kobietom,
aby zachęcić je do urzeczywistniania swojego potencjału i bycia
autentycznymi, takimi, jakie chcą być. Skierowana jest głównie
do młodych i pewnych siebie kobiet w przedziale wiekowym
od 16 do 35 lat, które chcą wyrazić swoją osobowość poprzez
unikalny styl oraz wykazywać bezkompromisowość w wyrażaniu
siebie jako „BABES„.
Model biznesowy marki opiera się na koncepcji „szybkiej mody”.
Oznacza to, że co tydzień wprowadza ona na rynek około 1000
nowych wzorów ubrań, które są tworzone na bieżąco w oparciu
o najnowsze trendy i inspiracje związane ze stylem współczesnych
ikon mody, takich jak Kylie Jenner, Gigi Hadid czy Hailey Bieber.
design opakowań,
nawiązujący do współczesnego,
miejskiego stylu życia
dla pewnych siebie
kobiet i mężczyzn
zapachy mają
przeznaczenie unisex
babe night
babe night
UNISEXdrzewno-kwiatowy
kwiat pomarańcz
różowy pieprz
jaśmin
pomarańcza
cytryna
zielone jabłko
kwiat pomarańcz
różowy pieprz
jaśmin
drzewno-kwiatowy
kwiat pomarańcz
różowy pieprz
jaśmin
pomarańcza
cytryna
zielone jabłko
kwiat pomarańcz
różowy pieprz
jaśmin
ZAPACHY
MISSGUIDED
To kolekcja wód perfumowanych unisex, które łamią
wszelkie bariery i konwenanse. Design opakowań,
przypominający puszkę napoju, nawiązuje do
współczesnego, miejskiego stylu życia i inspiruje do
wszelkich wyzwań.
Twarze kampanii perfum to współczesne „BABES” czyli
pewne siebie i różnorodne osoby, kosmopolityczne,
tolerancyjne, otwarte i bezkompromisowe, będący
głosem współczesnego pokolenia Z.
Zapachy MISSGUIDED mają przeznaczenie UNISEX, mimo
określenia Dla Niej i Dla Niego są ponad jakimikolwiek
konwenansami – zgodnie z filozofią marki.