Missguided Babe Power woda perfumowana 80 ml
MISSGUIDED to kolekcja wód perfumowanych unisex, które łamią wszelkie bariery i konwenanse. Design opakowań, przypominający puszkę napoju, nawiązuje do współczesnego, miejskiego stylu życia i inspiruje do wszelkich wyzwań.
Cztery linie zapachowe MISSGUIDED odzwierciedlają niezależnego ducha marki i podkreślają niepowtarzalny styl współczesnych „BABES” – otwartych, tolerancyjnych i bezkompromisowych przedstawicieli pokolenia Z.
Woda perfumowana BABE POWER to kwiatowo – owocowa kompozycja, którą otwierają nuty czereśni, ananasa i grejpfruta. Serce zapachu skrywa jaśmin, kwiat pomarańczy i piwonię, wzmocnione bazą z wanilii i piżma.
O marce
4 Linie perfum MISSGUIDED, odzwierciedlają niezależnego ducha marki i określają różne typy bezkompromisowych adresatek marki.
Design opakowań, przypominający puszkę napoju, nawiązuje do współczesnego, miejskiego stylu życia i inspiruje do wszelkich wyzwań.
Twarze kampanii perfum to współczesne „BABES” czyli pewne siebie, różnorodne dziewczyny i chłopcy, kosmopolityczni, tolerancyjni, otwarci i bezkompromisowi, będący głosem współczesnego pokolenia Z.
Zapachy MISSGUIDED mają przeznaczenie UNISEX, mimo określenia Dla Niej i Dla Niego są ponad jakimikolwiek konwenansami – zgodnie z filozofią marki.
O producencie
Marka powstała w 2009 roku w Manchesterze i należy do Frasers Group. Jej celem jest demokratyzacja współczesnych trendów modowych.
Misją marki jest dodawanie pewności siebie młodym kobietom, aby urzeczywistniły swój potencjał i były, jakie chcą.
Marka skierowana jest do młodych i pewnych siebie kobiet w wieku 16-35, chcących wyrazić siebie poprzez niepowtarzalny styl i bezkompromisowość „BABES”.
Model biznesowy marki to „szybka moda”, dlatego co tydzień wprowadza na rynek ok. 1000 nowych wzorów ubrań, tworzonych tu i teraz poprzez śledzenie trendów i inspirację stylem współczesnych itgirls: Kylie Jenner, Gigi Hadid, Hailey Biber….
Dodatkowe informacje
Ikoniczny zapach marki, rozbudzający siłę, pewność siebie oraz kobiecość.
Przeznaczony dla kobiet, chcących wyrazić swoje podejście do życia z motto „Niczego nie załuje".
Alcohol Denat., Parfum, Water (aqua), Dipropylene Glycol, T-butyl Alcohol, Denatonium Benzoate, Limonene, Linalool
babe
power
O MARCE
Missquided to marka modowa, która powstała w 2009 roku w Manchesterze i jest własnością Frasers Group. Głównym celem marki jest demokratyzacja współczesnych trendów modowych, czyli uczynienie ich dostępnymi dla szerszego grona odbiorców.
Misją marki jest dodawanie pewności siebie młodym kobietom, aby zachęcić je do urzeczywistniania swojego potencjału i bycia autentycznymi, takimi, jakie chcą być. Skierowana jest głównie do młodych i pewnych siebie kobiet w przedziale wiekowym od 16 do 35 lat, które chcą wyrazić swoją osobowość poprzez unikalny styl oraz wykazywać bezkompromisowość w wyrażaniu siebie jako „BABES„.
Model biznesowy marki opiera się na koncepcji „szybkiej mody”. Oznacza to, że co tydzień wprowadza ona na rynek około 1000 nowych wzorów ubrań, które są tworzone na bieżąco w oparciu o najnowsze trendy i inspiracje związane ze stylem współczesnych ikon mody, takich jak Kylie Jenner, Gigi Hadid czy Hailey Bieber.
design opakowań,
nawiązujący do współczesnego,
miejskiego stylu życia
dla pewnych siebie
kobiet i mężczyzn
zapachy mają
przeznaczenie unisex
babe power
babe power
słodki-owocowy
jaśmin
kwiat pomarańczy
piwonia
czereśnia
ananas
rabarbar
różowy pieprz
jabłko
grejpfrut
fasola tonka
bursztyn
piżmo
słodki-owocowy
jaśmin
kwiat pomarańczy
piwonia
czereśnia
ananas
rabarbar
różowy pieprz
jabłko
grejpfrut
fasola tonka
bursztyn
piżmo
ZAPACHY
MISSGUIDED
To kolekcja wód perfumowanych unisex, które łamią wszelkie bariery i konwenanse. Design opakowań, przypominający puszkę napoju, nawiązuje do współczesnego, miejskiego stylu życia i inspiruje do wszelkich wyzwań.
Twarze kampanii perfum to współczesne „BABES” czyli pewne siebie i różnorodne osoby, kosmopolityczne, tolerancyjne, otwarte i bezkompromisowe, będący głosem współczesnego pokolenia Z.
Zapachy MISSGUIDED mają przeznaczenie UNISEX, mimo określenia Dla Niej i Dla Niego są ponad jakimikolwiek konwenansami – zgodnie z filozofią marki.