Kariera


Trąbki Małe: Brand Manager – linie produktów aptecznych

Miejsce pracy: Trąbki Małe (pow. gdański)

Osoba zatrudniona będzie we współpracy z pozostałymi Brand Managerami tego obszaru odpowiedzialna za:

  • Realizację strategii marketingowej dla wybranych grup produktów (dermo kosmetyki oraz wyroby medyczne),
  • Samodzielne opracowywanie i realizacja planów marketingowych dla powierzonych grup produktów w celu wzmacniania pozycji rynkowej oraz wzrostu sprzedaży,
  • Realizacja projektów o charakterze marketingowym i/lub PR,
  • Współpraca z Laboratorium Badawczo – Rozwojowym nad tworzeniem nowych produktów dedykowanych na rynek apteczny,
  • Aktywne uczestnictwo w tworzeniu rocznych planów budżetowych – wartościowych i ilościowych i wspólna z Działem Sprzedaży wraz z odpowiedzialnością za ich realizację,
  • Nadzór nad przydzielonym budżetem marketingowym, monitorowanie efektywności jego wykorzystania,
  • Pozyskiwanie wiedzy o rynku, grupie docelowej oraz konkurencji -  realizacja koniecznych badań rynkowych i analiz własnych.

 

Poszukujemy osoby, która posiada:

  • Co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku Brand Managera lub Trade Managera, mile widziane doświadczenie w samodzielnym zarządzaniu marką o udowodnionym sukcesie komercyjnym na rynku aptecznym (dermo kosmetyki, suplementy diety, wyroby medyczne),
  • Doświadczenie w prowadzeniu kampanii online,
  • Wykształcenie wyższe - preferowane kierunki ekonomiczne: marketing, zarządzanie,
  • Bardzo dobrą znajomość metod analiz rynkowych i marketingu strategicznego,
  • Silne zorientowanie na realizację celów i pracę zespołową,
  • Rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne,
  • Samodzielność, kreatywność i dynamikę w działaniu,
  • Jak również sprawnie komunikuje się w języku angielskim.

W zamian za doświadczenie i zaangażowanie oferujemy:

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Duże wyzwania zawodowe, dające szansę na samodzielną i rozwojową pracę,
  • Atrakcyjne warunki wynagradzania, w tym system premiowy powiązany z wynikami,
  • Pracę z szeroką gamą produktów i silnymi rynkowo markami,
  • System wewnętrznych szkoleń produktowych i sprzedażowych,
  • Bardzo dobra atmosfera w pracy oparta na wsparciu zespołu i pozytywnych relacjach,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Pakiet benefitów: prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport, ubezpieczenie grupowe, pakiet świadczeń socjalnych, zniżkę pracowniczą na wszystkie produkty oferowane przez Grupę OCEANIC.

Aplikuj

© 2007-2017 Oceanic S.A All rights reserved.
Projekt i realizacja: zjednoczenie.com